طراحی سایت

قالب وبلاگ

مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
 
ⓢⒶⓡⓃⓔⓋⓔⓈⓗⓉ
نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

ارتقا در بدنه IPhone 6 توسط اپل

 

مدل اخیر ارائه شده این شرکت آیفون 6 و 6 پلاس دارای شکنندگی زیاد بود و حتی انتشار عکس هایی از تا شدن این گوش در اثر ضربه خوردن سبب شد تا مشتریان این نوع گوشی اعتراض های علنی علیه آن داشته باشند.
این شرکت که هنوز پاسخ مشخصی در قبال ضربه پذیری آیفون 6 به مشتریان خود نداده است، بتازگی خبر از ورود دو مدل آیفون 7 و 8 را داده است که به گفته کارشناسان هدف آن از ارائه نسبتا سریع دو مدل جدیدتر جلب رضایت دوباره مشتریان آن و پشت سر گذاشتن بحران آیفون 6 است.
آیفون 6 در واقع تلاش اپل برای عقب نماندن از بازار گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ بود. آیفون 6 با صفحه نمایش 4?7 اینچی وضوحی برابر با 750 در 1334 پیکسل (تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ) و آیفون 6 پلاس با صفحه نمایش 5?5 اینچی وضوح فول اچ دی یعنی 1080 در 1920 پیکسل و در نتیجه تراکم پیکسلی حتی بیشتر 401 پیکسل بر اینچ را داراست،اما این مدل بزرگترین عیب را درمیان سایر گوشی های همنوع خود دارد و اینکه بسیار ظریف و بدون استحکام است و در آزمون استحکام شکست خورده از میدان به در آمده است.
تاکنون گزارشهای متعددی در سراسر جهان از تاشدن این گوشی و یا کج شدن آن در اثر ضربه خوردن و یا به زمین افتادن رسانه ای شده است.
شاید به همین دلیل این شرکت وعده کرده است که آیفون 8 را تا سال 2017 به بازار عرضه می کند و حتی بتازگی اقدام به انتشار تصاویری از آیفون 8 قبل از آیفون 7 کرده است که شباهت کلی با آیفون 6 دارد اما استحکام آن بسیار بیشتر از این مدل است.

برخی از ویژگی های آیفون 8 شامل موارد ذیل است:

– صفحه نمایش سه بعدی که ابداع جدیدی در این زمینه است
-صفحه نمایش 2K
– دوربین های 12 و 16 مگاپیکسل، استفاده از یاقوت کبود و باتری 2000 میلی آمپری
– برخورداری از ضربه گیر یا لبه های فلزی تا نقص آیفون 6 و 6 پلاس رفع شود.



نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از آرزوهای ما زیارت حرم امام حسین (ع) است، اگر این امکان برایتان وجود ندارد که به صورت واقعی و فیزیکی حرم امام حسین را زیارت کنید، می توانید با نصب برنامه معرفی شده به صورت مجازی و از طریق دوربین ها به کربلا سفر کنید و حرم امام حسین (ع) را زیارت کنید. این برنامه "پخش زنده حرم امام حسین (ع)" علاوه بر پخش زنده‌ی حرم امام حسین (ع)، دارای بخش های مختلفی مانند: زندگی نامه امام حسین (ع)، احادیث منتخب امام حسین (ع)، وصیت نامه امام حسین (ع)، زیارت عاشورا و ... است. توجه داشته باشید در برخی از ساعات شبانه روز از تلویزیون کربلا نوحه سرایی پخش می گردد، بنابراین برای زیارت زنده حرم باید در ساعات دیگر به خصوص ساعات شب به سیستم مراجعه کنید.

 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 9.8 مگابایت
 • نسخه: 1.1 
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
 • امتیاز: 
 


نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

دستگاه‌های سامسونگی با صفحات تاشو تا پایان سال 2015 می‌آیند

 

amoled

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی IDC، سهم سامسونگ در بازار در سه ماهه دوم امسال به 24.9 درصد رسیده که نسبت به سهم این کمپانی در زمان مشابه در سال گذشته (32.2 درصد) کاهش داشته است. تحلیل‌گران علت این کاهش را موفقیت برندهای چینی می‌دانند، برندهایی که تا همین تازگی‌ها جایگاه چندان مهمی در رنکینگ جهانی نداشتند.

اما سامسونگ برای این مشکل که دامن گیرش شده است، دو راه حل مد نظر دارد. این کمپانی گفته است که می‌خواهد قیمت تلفن‌های پایین تا میان رده‌اش را پایین‌تر بیاورد و تعداد تلفن‌های تولیدی‌اش را کمتر کند و بیشتر تمرکزش را بر روی ساخت پرچمدارانی منحصر بفرد که رقابت با آن‌ها ناممکن یا سخت خواهد بود، معطوف سازد. اگر این چند وقته اخبار سامسونگ را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که این کمپانی شدیدا مشغول کار بر روی ساخت صفحات نمایش پیشرفته است. حتی اخیرا دومین دستگاه مجهز به صفحه خمیده این شرکت را دیدیم. ظاهرا گام بعدی، تولید اسمارتفون‌هایی است که صفحه نمایش‌شان واقعا تا می‌شود.

طبق گفته‌های لی چانگ هون، نایب رئیس بخش صفحه نمایش سامسونگ، کمپانی قرار است تا پایان سال 2015 هر ماه 30000 تا 40000 هزار صفحه تاشو تولید کند. برنامه حال حاضر آماده کردن دستگاه پذیرنده این صفحات تا کریسمس است.

لی علاوه بر این اعلام کرد که کمپانی قصد دارد هزینه‌های تولید صفحات آمولد را برای رقابت بهتر با ال‌سی‌دی پایین‌تر بیاورد.

باید منتظر بود و دید که آیا این برنامه‌ها عملی می‌شوند یا خیر!




نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

چگونه مانع گره خوردن سیم هدفون شویم؟

 

سیم هدفون، وسیله‌ای که تاکنون چندین بار با آن گریبان‌‌گیر شده‌ایم و به کلی اعصابمان را در هم ریخته است.
به همان مقدار که هدفون‌ها در زندگی امروزی تاثیر گذار و مفید هستند، به همان میزان نیز می‌توانند ناراحت کننده و وقت‌گیر باشند. زمانی که جک هدفون را ازدستگاه خارج کنیم و آن را در جیب بگذاریم، واقعه‌ای عجیب روی می‌دهد که باعث گره خوردن سیم آن می‌شود که دانشمندان تاکنون دلیل این فرآیند را کشف نکرده‌اند!

Headphone-Beats-Smartphone

کمپانی‌های زیادی تاکنون سعی کرده‌اند تا بتوانند از شر این سیم‌ها خلاص شوند و برخی تا میزان زیادی هم موفق بوده‌اند. برای مثال هدفون‌های بی‌سیم و یا هدفون مخصوص ال‌جی که به گردن آویزان می‌شود، نمونه‌هایی برای این تلاش‌ها هستند. اما اگر قصد ندارید تا مبلغ زیادی را برای خرید این هدفون‌ها بپردازید و به هدفون خود گوشی بسنده کرده‌اید، بهتر است روش‌هایی را برای گره زدن آن فرا بگیرید تا دیگر با در هم تنیده شدن سیم هدفون‌تان مواجه نشوید.

در ویدیوی زیر پنج راه برای گره‌زدن صحیح سیم هدفون آموزش داده شده است که می‌تواند بسیار مفید باشد. بیایید به تماشای این ویدیو بنشینیم.

 




نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

gadgetnews

آزمایش موفق پرینتر 3 بعدی ناسا در ایستگاه فضایی بین‌المللی

اگر خاطرتان باشد چندی پیش برایتان نوشتیم که بزودی پرینتر 3 بعدی ناسا به فضا می رود.اکنون نخستین پرینتر سه بعدی در ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) نصب و راه‌اندازی شده و مورد آزمایش قرار گرفته است.
 

در برخی شرایط، فضانوردان نیاز به تعمیر اضطراری یکی از قطعات ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) دارند؛ در صورت عدم وجود قطعه مورد نظر، فضانوردان باید منتظر محموله بعدی باشند که توسط یک کپسول باری از زمین راهی فضا می‌شود.

ناسا با هدف تسهیل دسترسی به قطعات جایگزین در ایستگاه فضایی، مراحل آزمایش مدل‌های مختلف چاپگر سه‌بعدی را آغاز کرده و نخستین نمونه از این چاپگرها 30 شهریور توسط کپسول باری دراگون به ISS منتقل شد.

made-in-space-upside-down

این چاپگر سه‌بعدی توسط محققان شرکت Made in Space ساخته شده است و فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی قصد دارند عملکرد این چاپگر را در شرایط میکروگرانشی فضا مورد بررسی قرار دهند.

«بری ویلمور» فضانورد ناسا و فرمانده ایستگاه فضایی روز دوشنبه 17 نوامبر (26 آبان) این چاپگر سه‌بعدی را در ایستگاه نصب و راه‌اندازی کرد.

بر اساس اعلام ناسا، عملکرد چاپگر و نرم‌افزار مناسب عنوان شده و احتمالا نخستین قطعات چاپی آزمایشی ظرف چند روز اخیر ساخته خواهند شد.

این چاپگر با استفاده از پلاستیک – ABS پلاستیک مورد استفاده در ساخت لگو – قطعات کوچکی را در شرایط میکروگرانشی فضا تولید خواهد کرد.

قطعات آزمایشی تولید شده در فضا سپس به زمین بازگردانده می‌شوند تا با نمونه‌های تولید شده توسط همین چاپگر بر روی زمین مورد مقایسه قرار گرفته و تأثیرات شرایط میکروگرانشی فضا بر کیفیت چاپگر مشخص شود.

در آینده، چاپگر سه‌بعدی در نقش یک کارخانه فضایی عمل کرده و قادر به تولید ماهواره‌های کوچک، قطعات جایگزین ایستگاه فضایی و تکه‌های موشک خواهد بود که به ایمن‌تر شدن و کاهش هزینه‌های اکتشافات فضایی کمک خواهند کرد.

منبع:cnet      ترجمه: mihanpost



<      1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک