طراحی سایت

قالب وبلاگ

مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
 
ⓢⒶⓡⓃⓔⓋⓔⓈⓗⓉ
نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - جمعه 93/9/1 توسط مهندس محمد صمدی

اینتل کامپیوتری در اندازه‌ی یک فلش مموری ساخته است

اینتلاینتل

اینتل قصد دارد در سال 2015 پی‌سی کوچکی را به تولید برساند که اندازه‌ای برابر با یک درایو یو‌ اس بی دارد. شرکت اینتل این محصول را در کنفرانس سرمایه‌گذار‌های خود در کالیفرنیای آمریکا معرفی کرد.

ار کوچک است و می‌تواند از طریق HDMI به پشت مانیتور یا تلویزیون متصل شود و صفحه نمایش آن دستگاه را تبدیل به یک کامپیوتر کند.

معاون ارشد و مدیر کل گروه پی‌سی اینتل، کرک اسکواگن می‌گوید: «این پی‌سی به پشت مانیتور یا کامپیوتر متصل می‌شود و به آن هوشیاری می‌دهد.»

اسکواگن کامپیوترِ بند انگشتی اینتل را با دیگر کامپیوتر‌های این اندازه در بازار مقایسه می‌کند؛‌ این دستگاه شبیه به Wyse Cloud از شرکت دل است که هیچگونه درایو درونی ندارد، اما می‌تواند به یک درایو خارجی یا حافظه ذخیره سازی ابری به وسیله وای‌فای یا بلوتوث وصل شود. در هر حال هنوز اطلاعات بیشتری درباره کامپیوتر کامل اما بسیار کوچک اینتل وجود ندارد و این شرکت امیدوار است هر چه زود‌تر و حداکثر تا سال آینده عرضه آن را شروع کند.



نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

mark-zuckerberg-t-shirt

چرا موسس فیس بوک همیشه یک تی شرت خاکستری به تن دارد ؟!

 مارک زاکربرگ مدیر و موسس بزرگترین شبکه اجتماعی جهان ، فیس بوک و یکی از برجسته ترین افراد دنیای تکنولوژی ، همواره یک تیشرت خاکستری بر تن دارد، اما چرا و راز این تیشرت چیست ؟

 

شاید تا به حال کمتر کسی به نوع لباس مارک زاکربرگ موسس فیسبوک توجه کرده باشد، پوشش ساده ای که همواره یک تیشرت خاکستری است که به هنگام کار، کنفرانس های خبری و خانه همیشه بر تن دارد. از نظر منتقدین وی برای اینکه علاوه بر موقعیت شغلی موفق خود شناخته شود علاقمند است با یک سبک لباس در اذهان عمومی بماند، این نوع پوشش را انتخاب نموده است.

در یکی از کنفرانس‌های خبری از مارک زاکربرگ سؤال شد که چرا هر روز این لباس را می‌پوشید؟ بر خلاف انتظاری که همگان داشتند با جدیت تمام گفت ” چندین دلیل دارد و دلیل اصلی این است که من هر روز که از خواب بیدار می‌شوم به این فکر می‌کنم که چه گونه می‌توانم به کاربران خود در سراسر دنیا خدمات بهتری ارایه دهم پس با فکر نکردن به جزئیات پیش پا افتاده همچون انتخاب در پوشیدن لباس و خوردن غذا از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری کرده و وقت بیشتری برای کار داشته باشم “

بدون شک مارک زاکربرگ به عنوان یکی از موفق‌ترین و جوان‌ترین مدیران دنیای اینترنت با الگو قرار دادن اشخاصی همچون استیو جابز موسس شرکت اپل نام خود را در میان کسانی که مسیر دنیا را با نبوغ خود تغییر داده‌اند جای داده است.



نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

 

KEN-BLOCK

تماشا کنید : نمایش دیوانه وار کن بلاک با فورد موستانگ 800 اسبی در خیابان های لوس آنجلس

کن بلاک باز هم با یکی دیگر از نمایش‌های دیوانه‌وار خود به صدر ویدیوهای یوتیوب بازگشته. بلاک این بار رانندگی و مانورهای بی‌نظیر خود را در خیابان‌های لس آنجلس به اجرا در آورده است. 

کن بلاک، یکی از مؤسسین شرکت دی‌سی شوز و گروه هونیگان را در این روزها بیشتر به واسطه رانندگی‌های دیوانه وار وی می‌شناسند.

وی در سرتاسر دنیا در مسابقات رالی شرکت می‌کند و به شکل مداوم نیز ویدیوهایی از حرکات و مانورهای عجیب و غریب خود با خودروهای فورد منتشر می‌کند؛ مانورهایی خیره‌کننده که شاید در نظر بسیاری با قوانین فیزیک نیز سازگاری نداشته باشد!

آخرین ویدیوی وی به تازگی با نام Gymkhana Seven منتشر شده و نمونه ای بارز از توصیفات بالاست. بلاک این بار خودروی فورد موستانگ 1965 تمام چرخ محرک، 800 اسب بخاری و تیونینگ شده اش را بدون اعتنا به ضجه‌های بی‌پایان آن در خیابان‌های لس آنجلس می‌چرخاند.

بدون شک با یکی دیگر از ویدیوهای پر دود و پر سر و صدا روبرو خواهید بود که وجود دوربین‌های بی‌شمار گو پرو در حین فیلمبرداری جلوه ای بسیار زیباتر به این نمایش بخشیده است.

 

دانلود ویدیو

منبع : youtube



نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

rewr64446i

مایکروسافت اسپانسر ارزشمندترین تیم دنیا، رئال مادرید شد!

امروز صبح، مایکروسافت قرارداد بزرگی با ارزشمندترین تیم فوتبال دنیا، یعنی رئال مادرید منعقد کرد. این قرارداد، با عنوان «انقلابی دیجیتالی در حال وارد شدن به دنیای فوتبال است که بازی را برای میلیون ها هوادار تغییر خواهد داد» امضا شد. این قرارداد ارزشی حدود 30 میلیون دلار داشته و مدت زمان آن 4 سال است.

در این قرارد بازیکنان و مربیان از سرفیس استفاده کرده و تبلیغات طی اتفاقات بازی و… به مایکروسافت اختصاص خواهد داشت. احتمالاً این قرارداد شبیه به قرارداد اخیر با NFL است که در آن Surface، اسپانسر رسمی NFL است. این در حالی است که تیم بارسلونا در سال 2013، قراردادی به ارزش 25 میلیون دلار و به مدت 5 سال با شرکت اینتل امضا کرد.

منبع: microsoftproductreviews

 

 به نظر شما همکاری این دو غول، چه کمکی به دنیای فوتبال و تکنولوژی خواهد کرد؟ 

 



نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

 

pikup

وقتی ماشین های اسپرت وانت می شوند !

ایکس-تامی، طراحی مجارستانی است که معمولاً رندرهایی از خودروهای خیالی و آینده بازار را ارائه می‌کند. گاهی پیشنهادهای وی همچون ب‌ام‌و X6 کابریو یا خودروهای اسپرت بدون آپشن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. برخی از خودروهای رندر شده یا حتی فتوشاپی توسط وی، در واقع حدسیاتی پیش از نمایش نسخه واقعی می‌باشند.
  

در آخرین پروژه این طراح، ده اتومبیل اسپرت را می‌بینیم که به شکل وانت یا پیک آپ درآمده‌اند. سرآغاز این خودروها، مرسدس بنز S63 AMG است که در ماه مارس طراحی شده و سپس به سراغ ب‌ام‌و M4 رفته و اکنون خودروهایی چون آئودی RS5، بنتلی کانتیننتال GT اسپید، کادیلاک ATS، فورد موستانگ GT و لکسس RC 350 را نیز بدین مجموعه افزوده است.

نیازی به توضیح نیست که چنین خودروهایی هرگز به تولید نخواهند رسید و شاید روزگاری تنها در کارگاه‌هایی در استرالیا، توسط مکانیک‌هایی خلاق، نمونه‌سازی شوند. می‌توانید طراحی‌های دیگر ایکس-تامی را در وبلاگ وی ملاحظه نمایید.

Bentley Continental GT Speed Pickup

Bentley Continental GT Speed Pickup

2015-Bentley-Continental-GT-Speed-1

2015-Bentley-Continental-GT-Speed-1

Mercedes-Benz S 63 AMG Pickup

Mercedes-Benz S 63 AMG Pickup

2015_Mercedes_Benz_S6

2015 Mercedes Benz S6

Lexus RC 350 Pickup

Lexus RC 350 Pickup

2015-lexus-rc-350-front

2015 lexus rc 350 front

Maserati-GranTurismo-MC_Stradale-Pickup

Maserati GranTurismo MC_Stradale Pickup

2014-Maserati

2014 Maserati

Audi-RS5-Pickup

Audi RS5 Pickup

Audi_RS5_Facelift_2012

Audi RS5 Facelift 2012

Ford-Mustang-GT-Pickup

Ford Mustang GT Pickup

ford_mustang_gt

ford mustang gt

Dodge-Challenger-SRT-Supercharged-Pickup

Dodge Challenger SRT Supercharged Pickup

Dodge-Challenger-SRT-Supercharged

Dodge Challenger SRT Supercharged

Cadillac-ATS-Pickup

Cadillac ATS Pickup

2015-cadillac-ats-coupe

2015 cadillac ats coupe

Bmw-M4-Pickup

Bmw M4 Pickup

Bmw-M4

Bmw M4

Toyota-GT86-Pickup

Toyota GT86 Pickup

Toyota-GT86

Toyota GT86



<      1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک