طراحی سایت

قالب وبلاگ

مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
 
ⓢⒶⓡⓃⓔⓋⓔⓈⓗⓉ
نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ انیشتین در قرن نوزدهم مسئله ای را طراحی کرد که به گفته وی تنها 2 درصد از مردم دنیا قادر به حل آن هستند. اگر احساس می کنید که دارای هوش بالایی هستید، برای تبدیل این احساس به یقین نرم افزار آموزشی و جالب "معمای انیشتین" را دریافت و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید. در ضمن پاسخ کامل این معما در برنامه به همراه تمامی دلایل مطرح شده توسط انیشتین نیز وجود دارد، اما پیشنهاد می کنیم قبل دیدن پاسخ بیشتر فکر کنید، حتما راه حلی برای پیدا کردن جواب صحیح پیدا خواهید کرد.

 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 0.6 مگابایت
 • نسخه: 1.0.1 
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 
 


نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

MICA

دستبند هوشمند لوکس و زنانه اینتل معرفی شد

شرکت Intel از دستبند هوشمند خود، MICA که مخفف My Intelligent Communications Accessory رونمایی کرد. این محصول جدید اینتل یک دستبند برای ارتباطات هوشمند است که با ظاهر موردپسند بانوان طراحی شده و با قیمت حدودی 495 دلار به فروش خواهد رسید. 

MICA-USBCharger-inline2

در اولین برخورد با محصول MICA، با یک دستبند بسیار شیک و مجلسی مواجه خواهید شد که اولین محصول پوشیدنی با چنین طراحی منحصر به فردی محسوب می‌شود. در ساخت MICA، از پوست مار و سنگ‌های نسبتا قیمتی و مروارید استفاده شده و به عنوان یک دستگاه ارتباطی، عملکرد خوبی از خود نشان داده است. این دستبند از نسل سوم شبکه‌های مخابراتی یعنی 3G پشتیبانی می‌کند و صفحه‌نمایش آن 1.6 اینچی از نوع OLED و با کمی انحنا می‌باشد.

تنظیمات این دستبند هوشمند را می‌توان از طریق کامپیوتر کنترل کرد و پیغام‌های از پیش آماده شده‌ای را برایش تعریف کرد. همچنین به صورت پیش‌فرض چندین پیام از قبل آماده شده مثل “بعدا با شما تماس خواهم گرفت.” یا “تا 10 دقیقه دیگر خواهم می‌رسم” در این دستبند هوشمند قرار داده شده است.

گفته شده که باتری این دستبند می‌تواند تا 48 ساعت به طور مداوم کار کند ولی باید صبر کرد و دید در عمل چطور کار خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرد که فروش این محصول با قیمت اعلام شده پیش از سال جدید میلادی در فروشگاه‌های Barneys آغاز خواهد شد. این قیمت شامل یک سیم‌کارت AT&T با پنل اطلاعات و ارسال پیامک برای 2 سال است.

منبع : CNET



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/8/28 توسط مهندس محمد صمدی

XOO-Belt

تماشا کنید : XOO ، کمربندی که گوشی شما را شارژ می کند

شارژ گوشی همیشه از دغدغه های اصلی افراد بوده است، بسیاری از اسمارت فون ها باید زمان طولانی به برق زده شوند و در طول این مدت ما باید در هر جایی که آن را شارژ کرده ایم بنشینیم و کارهایی چون تماس، ارسال پیام، چک کردن ایمل و غیره را از آن جا انجام دهیم. اینگونه از بسیاری از کارهای دیگر خود می افتیم و اگر هم بخواهیم به کارهای روزانه خود برسیم باید از اسمارت فون خود جدا شده و آن را در حالت شارژ ترک کنیم و همین باعث می شود همه افراد خصوصا آن هایی که به هر دلیل به گوشی خود اعتیاد دارند تمام فکر و ذکرشان پیش آن باشد. 

حتما وقتی در چنین موقعیتی قرار می گیرید با خود می گویید چه قدر خوب می شد اگر می توانستم همزمان با اینکه کارهای دیگر خود را انجام می دهم گوشی خود را نیز در کنارم  شارژ کنم و آزادانه به هر جایی که خواستم حرکت کنم، اینطور نیست؟

درست است که در چند سال اخیر انواع و اقسام شارژرهای پورتابل وارد بازار شده است اما باید حتما آن ها را درون کیف گذاشت، اما اگر نخواهید با خود کیف حمل کنید چه؟ مشکلات به سر رسید، ما امروز شارژری را به شما معرفی خواهیم کرد که در واقع یک کمربند سگکی است و با بستن آن به کمر خود می توانید حین انجام امور دیگر، اسمارت فون دلبندتان را نیز براحتی شارژ نمایید.

XOO-Belt-1

افراد شرکت Nifty که دو سال گذشته برای حل مشکل ذخیره فلش های غیر قابل ارتقا بر روی کامپیوترهای نوت بوک اپل محصولی جنجالی به نام MiniDrive را در کمپین حمایت مالی کیک استارتر تولید کردند، اکنون به فکر قلقلک دادن عمر باتری گوشی های همراه افتاده اند. آن ها یک کمربند را با شارژر باتری ترکیب کرده و تجربه جدید از شارژ اسمارت فون را ارائه داده اند.

XOO-Belt-2

این کمربند مانند هر کمربندیست که می توان از فروشگاه های لباس خرید با این تفاوت که درون آن باتری جاسازی شده است. این سازه که Xoo نام دارد دارای یک باتری انعطاف پذیر لتیوم سرامیک پلیمری 1300 میلی آمپر در ساعت می باشد که درون چرم کمربند فشرده سازی است. سگک این کمربند در واقع کار یک باتری اضافی 800 میلی آمپر در ساعت و همچنین دو شاخه ای را انجام می دهد که شما می توانید از آنجا کابل میکرو یو اس بی یا آداپتور اپل خود را بدان وصل کنید.

XOO-Belt-4

همچنین مجموعه ای از 5 چراغ ال ای دی نیز در کنار این پایه وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا میزان شارژ باتری گوشی خود را چک کنید. شارژ باتری گوشی شما در این کمربند حدود 3 ساعت طول می کشد. لازم به ذکر است که این کمربند گرچه می تواند گوشی آیفون 6 را به طور کامل شارژ کند اما شارژ گوشی هایی در ابعاد یک فبلت مانند آیفون 6 پلاس، نکسوس 6 و یا گلکسی نوت 4 برای آن مقدور نمی باشد.

 

با این حال این اولین باری نیست که برای ساخت چنین سازه ای تلاش شده است، چرا که سال گذشته فرد مخترعی به نام Avi Gailor نیز ورژنی از این کمربند را اختراع کرد اما مبالغ کافی برای تولید این محصول در کمپین کیک استارتر جمع آوری نشد و این پروژه نهایتا با شکست مواجه گشت. کمربند XOO که اکنون در مرحله تولید نمونه اولیه است، اگر به مرحله تولید برسد، 155 دلار قیمت خواهد داشت و گفته شده است که اگر با استقبال عمومی و حمایت آنها و حامیان مالی حاضر در کمپین indiegogo روبرو نشود، هیچگاه در فروشگاه های آنلاین و حضوری عرضه نخواهد شد.

منابع : theverge indiegogo

This belt and buckle are actually a phone charger

This belt and buckle are actually a phone charger



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/8/28 توسط مهندس محمد صمدی
صدا و سیما با معرفی نرم افزار Live IRIB برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند iOS و اندرویدی امکان دریافت تمامی شبکه‌های رادیو و تلویزیون را برای کاربران فراهم کرده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزارهای بیشماری تا به حال جهت پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی جمهوری اسلامی برای تلفن‌های هوشمند و تبلت منتشر شده بود، اکثر این برنامه‌ها پولی بودند و قابلیت‌های زیادی نداشتند اما به تازگی خود سازمان صدا و سیما دست به کار شده و نرم افزار کاملی با نام Live IRIB برای پخش آنلاین شبکه‌های رادیو و تلویزیون عرضه کرده است.
 
 


نرم افزار Live IRIB رابط کاربری ساده و آسانی دارد که معلوم است زیاد روی آن کار نشده است و بهتر است در به‌روز رسانی‌های بعدی طراحی رابط کاربری تغییر کند اما همین ساده و آسان بودن از بسیاری سر در گمی‌ها می‌کاهد. در سمت چپ برنامه 7 گزینه به ترتیب سرگرمی و ورزش، سراسری سیما، خبری، علمی و مذهبی، اقتصادی، برون مرزی سیما و استانی سیما تشکیل شده است.


این ترتیب بندی برای علاقمندان به هر بخش کمک می‌کند تا به برنامه‌های مورد علاقه خود در همان زمینه دسترسی داشته باشند، البته یک راه دیگر برای دسترسی به برنامه‌ها و شبکه‌های دلخواه وجود دارد که با علامت گذاری ستاره آن را به لیست علاقه مندی‌ها بیفزایید تا سریعتر بتوانید به شبکه‌ها رادیو و تلویزیون دسترسی داشته باشد. گفتنی است این نرم افزار برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر شده است، برای دانلود نسخه iOS روی لوگوی اپل کلیک کرده و از آیتونز به صورت رایگان آن را دانلود کنید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Live IRIB:
- امکان پخش 28 شبکه تلویزیونی، 30 شبکه رادیویی و 11 شبکه سیمای استانی
- دریافت برای 50000 کاربر همزمان
- دریافت جدول پخش برنامه‌ها در کلیه شبکه‌ها
-  امکان جستجو در شبکه‌ها و جداول پخش
-  افزودن به علاقمندی‌ها
- تفکیک شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی
- قابلیت تطبیق با پهنای باند کاربر
- بهره گیری از شبکه توزیع محتوا بدون قطعی در زمان‌های پرترافیک
- عدم نیاز به نرم افزار جانبی جهت پخش ویدئوها بر روی تلفن همراه

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 0.98 مگابایت
 • نسخه: 2.1
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 






<      1   2   3   4      
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک