طراحی سایت

قالب وبلاگ

دستگاههای سامسونگی با صفحات تاشو تا پایان سال 2015 میآیند - مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
 
ⓢⒶⓡⓃⓔⓋⓔⓈⓗⓉ
نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/8/30 توسط مهندس محمد صمدی

دستگاه‌های سامسونگی با صفحات تاشو تا پایان سال 2015 می‌آیند

 

amoled

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی IDC، سهم سامسونگ در بازار در سه ماهه دوم امسال به 24.9 درصد رسیده که نسبت به سهم این کمپانی در زمان مشابه در سال گذشته (32.2 درصد) کاهش داشته است. تحلیل‌گران علت این کاهش را موفقیت برندهای چینی می‌دانند، برندهایی که تا همین تازگی‌ها جایگاه چندان مهمی در رنکینگ جهانی نداشتند.

اما سامسونگ برای این مشکل که دامن گیرش شده است، دو راه حل مد نظر دارد. این کمپانی گفته است که می‌خواهد قیمت تلفن‌های پایین تا میان رده‌اش را پایین‌تر بیاورد و تعداد تلفن‌های تولیدی‌اش را کمتر کند و بیشتر تمرکزش را بر روی ساخت پرچمدارانی منحصر بفرد که رقابت با آن‌ها ناممکن یا سخت خواهد بود، معطوف سازد. اگر این چند وقته اخبار سامسونگ را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که این کمپانی شدیدا مشغول کار بر روی ساخت صفحات نمایش پیشرفته است. حتی اخیرا دومین دستگاه مجهز به صفحه خمیده این شرکت را دیدیم. ظاهرا گام بعدی، تولید اسمارتفون‌هایی است که صفحه نمایش‌شان واقعا تا می‌شود.

طبق گفته‌های لی چانگ هون، نایب رئیس بخش صفحه نمایش سامسونگ، کمپانی قرار است تا پایان سال 2015 هر ماه 30000 تا 40000 هزار صفحه تاشو تولید کند. برنامه حال حاضر آماده کردن دستگاه پذیرنده این صفحات تا کریسمس است.

لی علاوه بر این اعلام کرد که کمپانی قصد دارد هزینه‌های تولید صفحات آمولد را برای رقابت بهتر با ال‌سی‌دی پایین‌تر بیاورد.

باید منتظر بود و دید که آیا این برنامه‌ها عملی می‌شوند یا خیر!




.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک