طراحی سایت

قالب وبلاگ

ضبط ویدیوهای 360 درجه با دوربین Theta از ریکو - مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


مهندس محمد صمدی(اخبار تکنولوژی)
 
ⓢⒶⓡⓃⓔⓋⓔⓈⓗⓉ
نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - جمعه 93/9/1 توسط مهندس محمد صمدی

ضبط ویدیو‌های 360 درجه با دوربین Theta از ریکو


ضبط ویدیو‌های 360 درجه با دوربین Theta از ریکو

ریکو دوربین جدید Theta را معرفی کرده است که نه تنها قادر به عکس‌برداری 360 است بلکه به دلیل استفاده از دو لنز نیم‌کره در دو طرف دستگاه، امکان تهیه‌ی ویدیوهای 360 درجه را نیز میسر کرده است.


نسل جدید دوربین Theta از شرکت Ricoh نسبت به نسل قبل خود ارتقا یافته‌ است. در نسل قبل، این دوربین تنها قادر به تهیه‌ی عکس‌های 360 درجه بود اما در این نسل به لطف دو لنز نیم‌کره که در دو طرف دستگاه قرار گرفته، این دوربین تبدیل به وسیله‌ای بسیار جالب و کارآمد شده است.

مدل بروزرسانی شده از دوربین Theta قادر است اطلاعات را از طریق وای‌فای، دو برابر سریع‌تر از نسل قبل انتقال دهد. اکنون اپلیکیشن اندرویدی جدیدی برای این دوربین ساخته شده و علاوه بر این دو مورد، دوربین جدید توان ضبط فیلم‌های 360 درجه تا 3 دقیقه را دارد.

حافظه ذخیره سازی درونی Theta تنها 4 گیگابایت است. در این دوربین، تنظیمات برای تغییر و تنظیم ISO وجود دارد، سرعت شاتر آن نیز از 100 تا 1600 و حداکثر 1/8000 از یک ثانیه است. با اینکه دوربین Theta کاملا براساس استاندارد DLSR ساخته نشده، اما بهبود‌ها در ادغام آن با دوربین گوشی‌های هوشمند و لنز نیم‌کره دوگانه آن کیفیتی به شما ارائه می‌دهد که با بسیاری از دوربین‌های معمولی به هیچ وجه برابر نیست و در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.

این دوربین در ژاپن قیمتی کمتر از 300 دلار خواهد داشت که آن را نسبت به نسل قبل ارزان‌تر می‌کند. با این‌حال شاید برای خرید آن هنوز زود باشد و برای پختگی بیشتر باید منتظر نسل سوم این دوربین جالب ماند.



.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک